MarsalaJembatan pengangkutan aliran hidraulikKepentingan motivasi

  • masa pelepasan:2024-03-27 23:29:54
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:204
  • Penerangan pantas:

    Marsala,Mungkin ada beberapa kesalahan semasa menggunakan jembatan naik hidraulik tetap Mari kita lihat kesalahan umum dan beber

Kandungan artikel

Mungkin ada beberapa kesalahan semasa menggunakan jembatan naik hidraulik tetap Mari kita lihat kesalahan umum dan beberapa penyelesaian.

Common&quo; Kerja” Steel structure planning can withstand uniform pressure, reduce skeleton torque, and be more robust than other channel structures.

MarsalaKoil elektromagnetik valv arah elektromagnetik tidak tetap dengan kuat, dan pemisahan dan keterlibatan sering armatur juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi.

Alasan: Penapis diblokir.

KuhmoWhen working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.

Kefleksibiliti merujuk sama ada operasi jembatan naik hidraulik berguna untuk tahap operasi berikutnya. Kebanyakan perusahaan kekurangan analisis sistemik dalam hal ini, sering mengabaikan isu pembuatan semasa memuatkan, dan tidak mempertimbangkan kesehatan keluar selepas penyimpanan, yang menyebabkan sambungan yang tidak baik antara tahap dan keefektivitas eksekutif rendah. Kerana kekurangan pengurusan yang efektif, peralatan mekanik tidak dapat digunakan secara efektif, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, atau brand berbeza minyak hidraulik dicampur, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kerugian kuasa meningkat dan suhu minyak meningkat; Jika viskositi terlalu rendah, kebocoran meningkat dan suhu minyak meningkat.


MarsalaJembatan pengangkutan aliran hidraulikKepentingan motivasi



Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Apabila penyelesaian dalam bekas baja inox atau tempat kerja yang sempit, penting untuk menggunakan peranti keselamatan unik. Jika menggunakan lembaran karet terisolasi, sarung tangan karet terisolasi, dll., pastikan mengisolasi antara tubuh penyeludupan dan tubuh yang dipenuhi.

Selepas semua peralatan selesai dengan selamat, jambatan papan akan dicat, dan kemudian ujian prestasi jambatan papan akan dilakukan untuk melihat sama ada ia memenuhi keperluan pelanggan dan sama ada parameter berkaitan dipilih. Jika ada beberapa aspek yang tidak memenuhi keperluan pelanggan, mereka perlu dijaga sehingga mereka memenuhi keperluan pelanggan dan parameter berkaitan dipilih. Hanya kemudian penghantaran akan melanjutkan.

Keadaan pemasanganJembatan penerbangan hidraulik patut mengikut prinsip menjadi berlebihan, kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan kerosakan kepada objek; Bekerja pada platform angkat tanpa halangan perlindungan mungkin menyebabkan pegawai jatuh dan menyebabkan korban.

Penyelidikan penyelesaian telah mendapat hubungan antara kedudukan tali silinder hidraulik dan dorongan dan kelajuan angkat platform angkat. Perubahan dalam kelajuan dorongan dan angkat semasa proses angkat platform angkat menentukan optimasi dorongan dan kelajuan angkat platform angkat. Parameter. Kerana rancangan optimasi mekanik ini milik rancangan optimasi binari berbilang-objektif. Analisis dan membandingkan, pilih optimasi yang sepadan, dan tulis program yang sepadan berdasarkan paparan aliran mereka.

Alasan untuk turun secara alami dari platform mengangkat jambatan naik hidraulik ialah valv satu arah bocor, valv turun tidak ditutup dengan ketat, dan silinder minyak bocor. Solusi: Periksa valv satu arah dalam kumpulan valv. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal bersihkan valv satu arah. Semak jika valv penurunan mempunyai kuasa. Jika ada kuasa, tembak valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.


MarsalaJembatan pengangkutan aliran hidraulikKepentingan motivasi



Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm,MarsalaJembatan naik bimbit hidraulik, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Mana ia?Ada tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan pengkondisi udara, yang dapat menghalang papan penyesuaian jatuh dan menjaga tekanan kaki dalam keadaan selamat.

Kendaraan platform kerja ketinggian tinggi terutamanya dibahagi menjadi empat jenis: jenis gunting, jenis lengan lurus, jenis lengan lengan lengan lengan, valv turun tidak ditutup dengan ketat, dan silinder minyak bocor. Solusi: Periksa valv satu arah dalam kumpulan valv. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal bersihkan valv satu arah. Semak jika valv penurunan mempunyai kuasa. Jika ada kuasa, tembak valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

MarsalaLebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan,MarsalaJenis tetap hidraulik paksi yang diletak,MarsalaJembatan naik bimbit hidraulik, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.

Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, kapasitas pengangkutan, dan prestasi kerja jambatan boarding hidraulik. Kerana produk perlu dipasang dalam sumur tertutup, saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman, dan pelanggan patut sedar saiz jalur naik mereka sendiri apabila memilih.

Berikut adalah ciri-ciri produk.


AlmeriaMaklumat produk lain
  • MinsterPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerApakah bahaya tertentu

    MinsterPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerApakah bahaya tertentu

  • MinsterScrew jenis lif rumah tanggaapa keadaannya

    MinsterScrew jenis lif rumah tanggaapa keadaannya

  • Al HaddPrice of dry-type transformerApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan

    Al HaddPrice of dry-type transformerApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan

  • Champini sur MarnePlatform angkat elektrikPengilang sumber langsung

    Champini sur MarnePlatform angkat elektrikPengilang sumber langsung

  • Champini sur MarneMaintenance of boarding bridgeApakah kaedah penyelenggaraannya?

    Champini sur MarneMaintenance of boarding bridgeApakah kaedah penyelenggaraannya?

  • MarseillesJenis bergerak hidraulik paksi naikSelesaikan masalah kapasiti berlebihan

    MarseillesJenis bergerak hidraulik paksi naikSelesaikan masalah kapasiti berlebihan

  • MarseillesPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterInsentif dan pemotongan mempunyai keistimewaann

    MarseillesPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterInsentif dan pemotongan mempunyai keistimewaann

  • MarseillesStage elevatorAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan

    MarseillesStage elevatorAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan

  • segera:Peringatan: Maklumat MarsalaJembatan pengangkutan aliran hidraulikKepentingan motivasi memberi anda MarsalaJembatan pengangkutan aliran hidraulikKepentingan motivasi oleh syarikat kami, perkhidmatan MarsalaJembatan pengangkutan aliran hidraulikKepentingan motivasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MarsalaJembatan pengangkutan aliran hidraulikKepentingan motivasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MarsalaJembatan pengangkutan aliran hidraulikKepentingan motivasi. MarsalaJembatan pengangkutan aliran hidraulikKepentingan motivasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MarsalaJembatan pengangkutan aliran hidraulikKepentingan motivasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!