Gunung JadeGambar pengubah kuasaBahagian yang dipakai

masa pelepasan:2022-08-16 11:11:52 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:482

Petua teras:Gunung Jade,Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan ai

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Gunung JadeMod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap,Gunung JadeRangkaian pengubah kuasa, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

KalamataKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa dan wayar mendarat, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.


Gunung JadeGambar pengubah kuasaBahagian yang dipakai



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV,Gunung JadeApa prinsip pengubah kuasa, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

rancanganPembuat pengubah kuasa

Untuk pemasangan tongkat kilat,Gunung JadeApakah item ujian pengubah jenis kering, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat


Gunung JadeGambar pengubah kuasaBahagian yang dipakai



Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Pelanggan pertamaSebab api dalam pengubah kuasa

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, resulting in insulation damage.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Gunung JadeApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Hak cipta dan notis:
1. Gunung JadeGambar pengubah kuasaBahagian yang dipakai yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Gunung JadeGambar pengubah kuasaBahagian yang dipakai, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Gunung JadeGambar pengubah kuasaBahagian yang dipakai adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Gunung JadeGambar pengubah kuasaBahagian yang dipakai mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Almeriamengesyorkanberita
AlmeriaBerita terkini