UngaranPengubah jenis kering 630kVAAnalisis masalah trend

  • masa pelepasan:2022-08-16 16:05:13
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:370
  • Penerangan pantas:

    Ungaran,Oil leakage of cast iron partsPengubah terbenam minyakUngaranIsolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pe

Kandungan artikel

Oil leakage of cast iron parts

Pengubah terbenam minyak

UngaranIsolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Santo DomingoApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama tekan paip cabang dengan ibu jari anda,UngaranModel pengubah jenis kering scb10, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.


UngaranPengubah jenis kering 630kVAAnalisis masalah trend



Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

analisisMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama) dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa


UngaranPengubah jenis kering 630kVAAnalisis masalah trend



Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Selamat datang panggilanPerjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi,UngaranPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luar, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

UngaranTerdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

AlmeriaMaklumat produk lain
  • DunakesziPlatform type hydraulic boarding bridgePenggunaan meluas

    DunakesziPlatform type hydraulic boarding bridgePenggunaan meluas

  • DunakesziJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitKeperluan ketepatan dimensi

    DunakesziJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitKeperluan ketepatan dimensi

  • DunakesziLift menegak boleh capaiCara menghilangkan fenomena penyoalan

    DunakesziLift menegak boleh capaiCara menghilangkan fenomena penyoalan

  • SevanPenukar jenis kotak pengubahBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot naik dan harga spot j

    SevanPenukar jenis kotak pengubahBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot naik dan harga spot j

  • MishkoltzPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingBerapakah harga pasaran borong

    MishkoltzPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingBerapakah harga pasaran borong

  • MishkoltzTekanan hidraulik paksi naik bimbitKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan

    MishkoltzTekanan hidraulik paksi naik bimbitKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan

  • Boston SelatanRampa Lantai MudahDi manakah faedah penggunaannya

    Boston SelatanRampa Lantai MudahDi manakah faedah penggunaannya

  • Boston SelatanJembatan naik hidraulik bergerakFungsi dan ciri

    Boston SelatanJembatan naik hidraulik bergerakFungsi dan ciri

  • segera:Peringatan: Maklumat UngaranPengubah jenis kering 630kVAAnalisis masalah trend memberi anda UngaranPengubah jenis kering 630kVAAnalisis masalah trend oleh syarikat kami, perkhidmatan UngaranPengubah jenis kering 630kVAAnalisis masalah trend dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk UngaranPengubah jenis kering 630kVAAnalisis masalah trend, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian UngaranPengubah jenis kering 630kVAAnalisis masalah trend. UngaranPengubah jenis kering 630kVAAnalisis masalah trend di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di UngaranPengubah jenis kering 630kVAAnalisis masalah trend, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!