KorganPipa besi tanpa tahi 304Bagaimana saya boleh memilih yang betul

masa pelepasan:2022-08-14 10:11:20 Pengguna pos:717HP127443542 Paparan halaman:103

Petua teras:Korgan,Korosi antar-granular besi yang tidak stainless austenitik boleh dicegah dengan menambah Ti, Nb dan elemen lain yang bol

Korosi antar-granular besi yang tidak stainless austenitik boleh dicegah dengan menambah Ti, Nb dan elemen lain yang boleh membentuk karbid yang stabil (tic atau NBC) dan mengelakkan terjatuh crc pada sempadan biji.

Pertama-tama, mari kita faham apa itu besi yang tidak stainless. Juga dikenali sebagai besi yang resisten asad yang tidak stainless. Dalam aplikasi praktik, besi yang menentang medium kerosakan lemah sering dipanggil besi yang tidak stainless, sementara besi yang menentang medium kimia dipanggil besi yang menentang asid. Sebab perbezaan dalam komposisi kimia antara kedua-dua, yang pertama tidak perlu menolak kerosakan medium kimia, sementara yang kedua-duanya biasanya tidak bersih. Keperlawanan korosi dari besi yang tidak stainless bergantung pada unsur legasi yang ada dalam besi. Chromium ialah unsur asas bagi besi yang tidak stainless untuk mendapatkan perlawanan korosi. Apabila kandungan krom dalam besi mencapai kira- kira %, krom bereaksi dengan oksigen dalam medium korosif untuk membentuk filem oksid tipis (filem pasipasif diri) di permukaan besi, yang boleh mencegah korosi lanjut matriks besi. Selain krom, titanium molybdenum niobium, tembaga, nitrogen, dll., untuk memenuhi keperluan pelbagai penggunaan pada mikrostruktur dan ciri-ciri besi yang tidak stainless.

KorganPeraturan pengangkatan C in a menerima penggunaan simbol unsur dan pinyin Cina. Besi terbuka: P, besi mendidih: besi terbunuh: kelas besi: T: Khusus: besi terikat bola dan besi spring, seperti CrMnTi simn, (kandungan C diungkap dalam puluhan ribu)

Kumpulan grad besi tanpa stainless Series & mdash; Chromium nickel manganese austenitic stainless steel series & mdash; Chromium nickel austenitic steel stainless model & mdash; Duktilitas yang bagus, digunakan untuk membentuk produk. Ia juga boleh dihasilkan untuk keras dengan cepat. Keselamatan yang bagus. Pertahanan memakai dan kekuatan kelelahan lebih baik daripada yang dari besi yang tidak stainless.

Ben TrePeraturan pengangkatan menerima simbol unsur; Pinyin, besi terbuka: p; Besi panas: F; Besi terbunuh: B; Kelas baja: a; T: bola GCr istimewa.

Langkah sambungan memegang: memotong paip mengikut panjang yang diperlukan. Apabila memecahkan paip, ia tidak boleh terlalu besar untuk menghalang paip keluar dari pusingan.

Besi yang tidak stainless ferritik kandungan Cr dari besi yang tidak stainless ferritik adalah umumnya % ~ % dan kandungan karbon kurang dari .%. Elemen penyunting lain kadang-kadang ditambah. Struktur metalografik adalah terutamanya ferrit, dan tiada & alfa semasa pemanasan dan sejuk=& amp; amp; gt;& gamma; Perubahan tidak boleh dikuasai oleh rawatan panas. Ketahanan oksidasi yang kuat. At the same time, it also has good hot workability and certain cold workability. Besi rusa ferritik terutama digunakan untuk membuat komponen dengan tahan korrosion tinggi dan keperluan kekuatan rendah. Ia digunakan secara luas dalam peralatan memproduksi seperti produksi, fertilizer nitrogen dan paip kimia.


KorganPipa besi tanpa tahi 304Bagaimana saya boleh memilih yang betul



Pemilihan paip dan perlengkapan untuk persiapan data penywelding akan berdasarkan unsur kualiti persekitaran aplikasi, dan komoditi gred yang sepadan akan dipilih untuk memastikan struktur logam penyweld dan fungsi mesin.

Perbezaan rawatan permukaan: rawatan permukaan biasanya dibahagi menjadi pencerahan lukisan wayar dan lukisan wayar, dan biaya adalah kira-kira yuan dan meter. Jika ia dilemparkan ke dalam tong lensa, biaya per ton akan meningkat dengan yuan.

Itu besi yang tidak stainless. Tanda GB ialah CrNi. & mdash; ia mempunyai tahan suhu yang lebih baik daripada ia.

Trend pasarKumpulan grad besi tanpa stainless Series & mdash; Chromium nickel manganese austenitic stainless steel series & mdash; Chromium nickel austenitic steel stainless model & mdash; Duktilitas yang bagus, yang sangat cepat dan mudah, dan sesuai untuk ujian kualifikasi cepat dan tidak memusnahkan paip baja tidak tersusun. Untuk paip baja tidak tersusun dengan diameter dalaman lebih dari mm dan tebal dinding lebih dari mm, ujian Kekerasan Rockwell akan digunakan untuk menguji Kekerasan HRC. For stainless steel pipes with inner diameter greater than mm and wall thickness less than mm, the surface Rockwell hardness tester shall be used to test HRT or hrn hardness. For stainless steel pipes with inner diameter less than mm and greater than mm, the special Rockwell hardness tester for pipes shall be used to test hrt hardness. When the inner diameter of stainless steel pipes is greater than mm,KorganS35350 stainless steel plate, the Rockwell or surface Rockwell hardness tester can also be used to test the hardness of pipes.

Industri petrokimia, termasuk industri penambah kimia,KorganTuba anod besi tanpa beku, mempunyai permintaan yang besar untuk paip besi yang tidak rusak. Pipa besi yang tidak rusak kebanyakan digunakan dalam industri ini, termasuk, , l, dll., dengan diameter luar sekitar ¢ - ¢ dan tebal dinding sekitar mm- mm (biasanya paip pemindahan tekanan tengah dan rendah dengan spesifikasi lebih dari & phi; mm). Medan aplikasi khusus adalah: paip bakar, paip pemindahan bahan, paip pemukar panas, dll.


KorganPipa besi tanpa tahi 304Bagaimana saya boleh memilih yang betul



Kekerasan Brinell dalam piawai paip baja inox, Kekerasan Brinell digunakan secara luas, dan kesukaran bahan sering diungkapkan oleh diameter indentasi, yang adalah intuitif dan selesa. Namun, ia tidak sesuai untuk paip baja dengan besi keras atau tipis.

Pemeriksaan prosesModel & mdash; Ia mempunyai tahan suhu yang lebih baik.

Proses produksi tali/koil baja stainless berguling panas: . Mengklik &jarang; . Suhu tinggi berguling &jarang; . Proses &jarang; . Annealing → . Aras &jarang; ⒍ potongan bagus → ⒎ pakej → . Hubungi pelanggan.

Beberapa alasan untuk nisbah komposisi produk: untuk mengurangkan kos produk, mengurangkan kandungan nisbah beberapa unsur penting seperti krom dan nikel, dan meningkatkan kandungan unsur lain seperti karbon. Fenomen produk ini bahawa nisbah komposisi tidak secara ketat sesuai dengan model produk dan ciri-ciri produk tidak hanya mengurangkan kualiti produk secara besar, misalnya, apabila kandungan krom paip baja tidak bersih tidak mencukupi, peralatan dan produksi. Pada masa yang sama, mereka juga mempengaruhi penampilan dan kebolehan oksidasi produk.

KorganOleh itu, terdapat keperluan untuk persekitaran perkhidmatan dari besi yang tidak rusak, dan diperlukan untuk menghapuskan debu sering dan menyimpannya bersih dan kering.

Aplikasi: industri kotak utiliti, terutama dalam bahagian-bahagian utama seperti seksyen suhu tinggi super pemanas dan pemanas semula.

Crimping: during crimping, the convex part of the pipe fitting is placed in the concave groove of the die, and the jaw is perpendicular to the pipe axis.

Hak cipta dan notis:
1. KorganPipa besi tanpa tahi 304Bagaimana saya boleh memilih yang betul yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat KorganPipa besi tanpa tahi 304Bagaimana saya boleh memilih yang betul, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan KorganPipa besi tanpa tahi 304Bagaimana saya boleh memilih yang betul adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian KorganPipa besi tanpa tahi 304Bagaimana saya boleh memilih yang betul mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Almeriamengesyorkanberita
AlmeriaBerita terkini