HualmayPengetahuan asas pengubah kuasaApa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual pe

masa pelepasan:2022-07-28 14:51:17 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:127

Petua teras:Hualmay,Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam penguba

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

HualmayTransformer

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

GaurnadiAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,HualmayParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVA, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Apa peranan penting pengubah kuasa


HualmayPengetahuan asas pengubah kuasaApa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan?



Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam,HualmayPetikan pengubah jenis 800 kering, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Kekerjaan MeticulousDalam kes operasi pengubah jenis kering, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, penukar mesti ditempatkan selama jam, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Rekomendasi kata mulutMod wayar pengubah jenis kering:

Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

HualmayTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing,HualmayProspek pengubah distribusi, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Hak cipta dan notis:
1. HualmayPengetahuan asas pengubah kuasaApa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual pe yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat HualmayPengetahuan asas pengubah kuasaApa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual pe, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan HualmayPengetahuan asas pengubah kuasaApa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual pe adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian HualmayPengetahuan asas pengubah kuasaApa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual pe mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Almeriamengesyorkanberita
AlmeriaBerita terkini