La DoradaHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Cara menjalankan kerja pemeriksaan khas

masa pelepasan:2022-07-12 15:34:35 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:583

Petua teras:La Dorada, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformerTherefore, it is necessary to find t

in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer

Therefore, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

La DoradaKehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

MasallatahKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas


La DoradaHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Cara menjalankan kerja pemeriksaan khas



Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Segel kebocoran minyak

Kurs kerjaPipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi,La DoradaPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkan, dan beberapa juga menyebabkan bunyi,La DoradaStabilisasi Tengah Transformer, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa


La DoradaHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Cara menjalankan kerja pemeriksaan khas



Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Ia boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars,La DoradaHarga pengubah kuasa 1600KVA, naga kecil & rdquo;, Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

La DoradaKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Hak cipta dan notis:
1. La DoradaHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Cara menjalankan kerja pemeriksaan khas yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat La DoradaHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Cara menjalankan kerja pemeriksaan khas, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan La DoradaHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Cara menjalankan kerja pemeriksaan khas adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian La DoradaHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Cara menjalankan kerja pemeriksaan khas mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Almeriamengesyorkanberita
AlmeriaBerita terkini