TanjungpinangPengubah 220 kVPerlu mengukuhkan daya tahan pasaran

  • masa pelepasan:2022-08-16 13:52:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:195
  • Penerangan pantas:

    Tanjungpinang, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagalJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, s

Kandungan artikel
apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

TanjungpinangPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Apa peranan penting pengubah kuasa

CroydonPenukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati


TanjungpinangPengubah 220 kVPerlu mengukuhkan daya tahan pasaran



Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Item inspeksiPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa,TanjungpinangHarga pengubah 1000 KVA, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


TanjungpinangPengubah 220 kVPerlu mengukuhkan daya tahan pasaran



Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup,TanjungpinangSuhu pengubah jenis kering, iaitu ruang izolasi.

TanjungpinangKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Sebab penyegelan yang buruk, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup,TanjungpinangPelbagai pengubah, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

AlmeriaMaklumat produk lain
  • MaimanahPengubah stesen kuasaAnalisis ketepatan

    MaimanahPengubah stesen kuasaAnalisis ketepatan

  • JiangxiPlatform angkat hidraulik 8-meterMengurangkan penggunaan tenaga adalah kuncinya

    JiangxiPlatform angkat hidraulik 8-meterMengurangkan penggunaan tenaga adalah kuncinya

  • JiangxiJembatan naik hidraulik bergerakPengkomersialan tertumpu pada penembusan masalah teknikal

    JiangxiJembatan naik hidraulik bergerakPengkomersialan tertumpu pada penembusan masalah teknikal

  • BeverwijkJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapGambaran keseluruhan perbezaan gaya

    BeverwijkJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapGambaran keseluruhan perbezaan gaya

  • BeverwijkPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPerubahan struktur pasaran

    BeverwijkPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPerubahan struktur pasaran

  • BeverwijkPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumApakah perkara utama penyelenggaraan yang be

    BeverwijkPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumApakah perkara utama penyelenggaraan yang be

  • KhanabadPengubah tenaga tinggi kuasaPertahanan fungsi yang berbeza

    KhanabadPengubah tenaga tinggi kuasaPertahanan fungsi yang berbeza

  • ShiguaiPlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikTidak konvensional

    ShiguaiPlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikTidak konvensional

  • segera:Peringatan: Maklumat TanjungpinangPengubah 220 kVPerlu mengukuhkan daya tahan pasaran memberi anda TanjungpinangPengubah 220 kVPerlu mengukuhkan daya tahan pasaran oleh syarikat kami, perkhidmatan TanjungpinangPengubah 220 kVPerlu mengukuhkan daya tahan pasaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TanjungpinangPengubah 220 kVPerlu mengukuhkan daya tahan pasaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TanjungpinangPengubah 220 kVPerlu mengukuhkan daya tahan pasaran. TanjungpinangPengubah 220 kVPerlu mengukuhkan daya tahan pasaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TanjungpinangPengubah 220 kVPerlu mengukuhkan daya tahan pasaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!