JarandarModel pengubah distribusiMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang diperkemas?

  • masa pelepasan:2022-08-15 08:05:51
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:422
  • Penerangan pantas:

    Jarandar,Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frek

Kandungan artikel

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

JarandarApabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

LilongwePenelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.


JarandarModel pengubah distribusiMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang diperkemas?



() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Yang mana lebih baikBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar,JarandarBerapa banyak pengubah kotak 100 KVA, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?


JarandarModel pengubah distribusiMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang diperkemas?



If the above provisions are not met,JarandarStruktur asas pengubah kuasa, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Skop projekIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah,JarandarPengubah jenis minyak 315 KVA, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

JarandarUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

AlmeriaMaklumat produk lain
  • Lv LiangPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakSifat kimia tindak balas

    Lv LiangPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakSifat kimia tindak balas

  • Lv LiangPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memili

    Lv LiangPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memili

  • SabinovSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyakPilihan produk dan gunakan

    SabinovSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyakPilihan produk dan gunakan

  • ChehanoufPembuat harga trak angkat hidraulikPengetahuan asas mengenai produk

    ChehanoufPembuat harga trak angkat hidraulikPengetahuan asas mengenai produk

  • ChehanoufJambatan naik selesaiBekalan

    ChehanoufJambatan naik selesaiBekalan

  • FijianJembatan penerbangan tetap hidraulikEnsiklopedia terminologi industri

    FijianJembatan penerbangan tetap hidraulikEnsiklopedia terminologi industri

  • FijianPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriCiri reka bentuk

    FijianPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriCiri reka bentuk

  • FijianPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikBagaimana untuk mendapatkan harga

    FijianPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikBagaimana untuk mendapatkan harga

  • segera:Peringatan: Maklumat JarandarModel pengubah distribusiMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang diperkemas? memberi anda JarandarModel pengubah distribusiMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang diperkemas? oleh syarikat kami, perkhidmatan JarandarModel pengubah distribusiMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang diperkemas? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JarandarModel pengubah distribusiMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang diperkemas?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JarandarModel pengubah distribusiMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang diperkemas?. JarandarModel pengubah distribusiMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang diperkemas? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JarandarModel pengubah distribusiMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang diperkemas?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!