FaridabadLaporan ujian pengubah kuasaPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • masa pelepasan:2022-08-14 18:13:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:285
  • Penerangan pantas:

    Faridabad,Penghakiman cacat pengubah kuasa& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to

Kandungan artikel

Penghakiman cacat pengubah kuasa

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

FaridabadPembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa


FaridabadLaporan ujian pengubah kuasaPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak



Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection,FaridabadPenukar tiga fasa 30 KVA, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu,FaridabadPembelian pengubah tenggelam minyak, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan,FaridabadBerapa banyak pengubah kotak 250kVA, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Kepastian KualitiApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.


FaridabadLaporan ujian pengubah kuasaPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak



Operasi pengubah tenggelam minyak

Jumlah jaminan kualitiOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Operasi pengubah tenggelam minyak

FaridabadApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

AlmeriaMaklumat produk lain
  • PSV EindhovenPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perni

    PSV EindhovenPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perni

  • PSV EindhovenMesin pembuatan dan tipping hidraulikProses pembinaan pendawaian

    PSV EindhovenMesin pembuatan dan tipping hidraulikProses pembinaan pendawaian

  • VictoriaHelaian pengiraan pengubah kuasaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    VictoriaHelaian pengiraan pengubah kuasaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • AnshanPlatform angkat hidraulik3 cara untuk membantu anda menganalisis

    AnshanPlatform angkat hidraulik3 cara untuk membantu anda menganalisis

  • AnshanJembatan pengangkutan yang tetapCara membahagi gred pemprosesan permukaan produk

    AnshanJembatan pengangkutan yang tetapCara membahagi gred pemprosesan permukaan produk

  • CesenaJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapMasalah pasaran masih permintaan

    CesenaJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapMasalah pasaran masih permintaan

  • CesenaPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterSorotan industri

    CesenaPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterSorotan industri

  • CesenaMesin pembukaan hidraulikBerlaku kesan yang berbeza

    CesenaMesin pembukaan hidraulikBerlaku kesan yang berbeza

  • segera:Peringatan: Maklumat FaridabadLaporan ujian pengubah kuasaPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak memberi anda FaridabadLaporan ujian pengubah kuasaPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak oleh syarikat kami, perkhidmatan FaridabadLaporan ujian pengubah kuasaPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FaridabadLaporan ujian pengubah kuasaPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FaridabadLaporan ujian pengubah kuasaPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak. FaridabadLaporan ujian pengubah kuasaPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FaridabadLaporan ujian pengubah kuasaPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!