BaytuniyaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringApa kelebihan produk

  • masa pelepasan:2022-08-14 15:58:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:526
  • Penerangan pantas:

    Baytuniya, sumberContainer pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. -

Kandungan artikel
sumber

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal,BaytuniyaPengubah kuasa 3150, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

BaytuniyaBanyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.


BaytuniyaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringApa kelebihan produk



Apa peranan penting pengubah kuasa

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal,BaytuniyaPengubah semula kotak, muatan boleh disambung.

Bahan langsungManufacturing process and steps of dry-type transformer

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %) ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.


BaytuniyaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringApa kelebihan produk



Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

NyahkiraBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

BaytuniyaJatuh perkara asing dan menghancurkan

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid,BaytuniyaManufacturing standard of dry type transformer, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

AlmeriaMaklumat produk lain
  • SchiedanPlatform penangkapan gaya tahapTerobosan baru dalam teknologi kecekapan

    SchiedanPlatform penangkapan gaya tahapTerobosan baru dalam teknologi kecekapan

  • SchiedanPlatform mengangkat talian aluminumPilih juga dengan teliti

    SchiedanPlatform mengangkat talian aluminumPilih juga dengan teliti

  • JobaboPembuat pengubah kuasaCara mengambil langkah untuk melokalisasi

    JobaboPembuat pengubah kuasaCara mengambil langkah untuk melokalisasi

  • NeussPlatform angkat hidraulik bergerakMasalah dan jalan penyelesaian

    NeussPlatform angkat hidraulik bergerakMasalah dan jalan penyelesaian

  • NeussJembatan naik hidraulikCiri, prestasi dan aplikasi

    NeussJembatan naik hidraulikCiri, prestasi dan aplikasi

  • Hamburg-WandsbekJembatan boarding platform tetapApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantik

    Hamburg-WandsbekJembatan boarding platform tetapApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantik

  • Hamburg-WandsbekPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa

    Hamburg-WandsbekPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa

  • Hamburg-WandsbekPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiHarga murah

    Hamburg-WandsbekPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiHarga murah

  • segera:Peringatan: Maklumat BaytuniyaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringApa kelebihan produk memberi anda BaytuniyaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringApa kelebihan produk oleh syarikat kami, perkhidmatan BaytuniyaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringApa kelebihan produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BaytuniyaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringApa kelebihan produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BaytuniyaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringApa kelebihan produk. BaytuniyaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringApa kelebihan produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BaytuniyaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringApa kelebihan produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!