ChinchinaBerapa banyak pengubah kotak EropahKesan di luar musim jelas, harga terus menurun

  • masa pelepasan:2022-08-13 14:09:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:316
  • Penerangan pantas:

    Chinchina,Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Chin

Kandungan artikel

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

ChinchinaBetul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;,ChinchinaManufacturing standard of dry type transformer, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Kilang pengubah kuasa

RumphiJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.


ChinchinaBerapa banyak pengubah kotak EropahKesan di luar musim jelas,ChinchinaPeraturan pagar pengubah kuasa, harga terus menurun



Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Ia dipahami bahawa di China, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.

Dalam terma tempat penggunaan, sila periksaIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Untuk lebih, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa,ChinchinaPengubah utama ladang angin, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:


ChinchinaBerapa banyak pengubah kotak EropahKesan di luar musim jelas, harga terus menurun



Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Servis jujurApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

ChinchinaKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

AlmeriaMaklumat produk lain
  • SivednicaPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterCara membina

    SivednicaPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterCara membina

  • SivednicaPemulihan semula bimbitPembersihan harian

    SivednicaPemulihan semula bimbitPembersihan harian

  • San IsidroJadual pemeriksaan bagi pengubah jenis kotakPenerangan proses pengeluaran utama

    San IsidroJadual pemeriksaan bagi pengubah jenis kotakPenerangan proses pengeluaran utama

  • RostockPlatform angkat hidraulik bergeraksemua

    RostockPlatform angkat hidraulik bergeraksemua

  • RostockPembuat paksi naikAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunyai kesan besar?

    RostockPembuat paksi naikAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunyai kesan besar?

  • CatanzaroJembatan naik bimbit hidraulikBerita runcit hari ini

    CatanzaroJembatan naik bimbit hidraulikBerita runcit hari ini

  • CatanzaroPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPerhatikan masalah biasa

    CatanzaroPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPerhatikan masalah biasa

  • CatanzaroPemulihan semula ketinggian tinggi automatikKaedah buruk apa yang harus dicegah

    CatanzaroPemulihan semula ketinggian tinggi automatikKaedah buruk apa yang harus dicegah

  • segera:Peringatan: Maklumat ChinchinaBerapa banyak pengubah kotak EropahKesan di luar musim jelas, harga terus menurun memberi anda ChinchinaBerapa banyak pengubah kotak EropahKesan di luar musim jelas, harga terus menurun oleh syarikat kami, perkhidmatan ChinchinaBerapa banyak pengubah kotak EropahKesan di luar musim jelas, harga terus menurun dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ChinchinaBerapa banyak pengubah kotak EropahKesan di luar musim jelas, harga terus menurun, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ChinchinaBerapa banyak pengubah kotak EropahKesan di luar musim jelas, harga terus menurun. ChinchinaBerapa banyak pengubah kotak EropahKesan di luar musim jelas, harga terus menurun di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ChinchinaBerapa banyak pengubah kotak EropahKesan di luar musim jelas, harga terus menurun, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!