BandarbanApa pengubah elektronikAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan

  • masa pelepasan:2022-08-13 11:59:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:278
  • Penerangan pantas:

    Bandarban,Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering,BandarbanTransformer dan semasa, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam

Kandungan artikel

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering,BandarbanTransformer dan semasa, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

BandarbanBagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min,BandarbanBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVA, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

ChehanoufPembuat pengubah kuasa

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;


BandarbanApa pengubah elektronikAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan



Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Di mana saya boleh mencarinya?Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Dry type transformer factory

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang,BandarbanPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyak, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Test methodGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

BandarbanSpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak arus hanya / dari total aliran semasa, semakin kecil resistensi untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

AlmeriaMaklumat produk lain
  • MohacsPanduan platform angkat menegak keretapiKelebihan perbandingan

    MohacsPanduan platform angkat menegak keretapiKelebihan perbandingan

  • MohacsPangkalan mengangkat berputarTerdapat beberapa jenis cara memilih

    MohacsPangkalan mengangkat berputarTerdapat beberapa jenis cara memilih

  • PeterboroughPengubah jenis kering 1250kvaBagaimana memastikan kualiti dalam proses pengeluaran

    PeterboroughPengubah jenis kering 1250kvaBagaimana memastikan kualiti dalam proses pengeluaran

  • HeidelbergPlatform angkat hidraulik 18 meterMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semula

    HeidelbergPlatform angkat hidraulik 18 meterMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semula

  • HeidelbergBridge Mobile Provincial BoardingIndeks komposit harga turun 109 seminggu dalam seminggu y

    HeidelbergBridge Mobile Provincial BoardingIndeks komposit harga turun 109 seminggu dalam seminggu y

  • ShanghaiJembatan pengangkutan gudangAnalisis ubah bentuk

    ShanghaiJembatan pengangkutan gudangAnalisis ubah bentuk

  • ShanghaiPemandu jenis kereta api luar platform angkatKeperluan untuk penyelenggaraan berkala

    ShanghaiPemandu jenis kereta api luar platform angkatKeperluan untuk penyelenggaraan berkala

  • ShanghaiPangkalan meningkatTeknologi penyimpanan

    ShanghaiPangkalan meningkatTeknologi penyimpanan

  • segera:Peringatan: Maklumat BandarbanApa pengubah elektronikAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan memberi anda BandarbanApa pengubah elektronikAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan BandarbanApa pengubah elektronikAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BandarbanApa pengubah elektronikAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BandarbanApa pengubah elektronikAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan. BandarbanApa pengubah elektronikAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BandarbanApa pengubah elektronikAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!