SherpurTerlalu muat pengubah distribusiApa pengeluarnya

  • masa pelepasan:2022-08-12 16:06:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:434
  • Penerangan pantas:

    Sherpur,Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingManufacturing process and steps of dry-type transformerSherpur

Kandungan artikel

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

SherpurPerubah telinga pemeriksaan

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

PābnaBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Berapa banyak pengubah kuasa

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi,SherpurStruktur pengubah distribusi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Garis produkPengubah terbenam minyak

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal,SherpurKeuntungan pengubah jenis kering, and the transformer will turn to all normal operation.


SherpurTerlalu muat pengubah distribusiApa pengeluarnya



(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Mana ia?Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia,SherpurGambar pengubah kuasa, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, iaitu ruang izolasi.

SherpurBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

AlmeriaMaklumat produk lain
  • UdineJembatan naik bimbitKemahiran memadankan warna

    UdineJembatan naik bimbitKemahiran memadankan warna

  • UdineLif dalam rumah kecilPengetahuan asas mengenai kelajuan

    UdineLif dalam rumah kecilPengetahuan asas mengenai kelajuan

  • San JosePengubah YuxiStrategi yang sesuai untuk kesukaran industri domestik

    San JosePengubah YuxiStrategi yang sesuai untuk kesukaran industri domestik

  • Mulheim an der RuhrPlatform mengangkat hidraulik mekanikPenawaran dan permintaan pasaran

    Mulheim an der RuhrPlatform mengangkat hidraulik mekanikPenawaran dan permintaan pasaran

  • Mulheim an der RuhrPemasangan paksi boarding hidraulikPengenalan kaedah pembahagian

    Mulheim an der RuhrPemasangan paksi boarding hidraulikPengenalan kaedah pembahagian

  • Fort WorthJembatan pengangkutan profesionalKekacauan dan kelemahan, sikap peniaga terhadap pandangan

    Fort WorthJembatan pengangkutan profesionalKekacauan dan kelemahan, sikap peniaga terhadap pandangan

  • Fort WorthJembatan naik bimbitApa pendapat kamu

    Fort WorthJembatan naik bimbitApa pendapat kamu

  • Fort WorthLif dua tingkat rumahAplikasi dalam industri kimia

    Fort WorthLif dua tingkat rumahAplikasi dalam industri kimia

  • segera:Peringatan: Maklumat SherpurTerlalu muat pengubah distribusiApa pengeluarnya memberi anda SherpurTerlalu muat pengubah distribusiApa pengeluarnya oleh syarikat kami, perkhidmatan SherpurTerlalu muat pengubah distribusiApa pengeluarnya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SherpurTerlalu muat pengubah distribusiApa pengeluarnya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SherpurTerlalu muat pengubah distribusiApa pengeluarnya. SherpurTerlalu muat pengubah distribusiApa pengeluarnya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SherpurTerlalu muat pengubah distribusiApa pengeluarnya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!