GhazabSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakNilai output masih tinggi

  • masa pelepasan:2022-08-09 20:06:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:388
  • Penerangan pantas:

    Ghazab,Dry type transformer factorySolusi bunyi pengubah jenis keringGhazabPrinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengub

Kandungan artikel

Dry type transformer factory

Solusi bunyi pengubah jenis kering

GhazabPrinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik),GhazabNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyak, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

MiyoryApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.


GhazabSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakNilai output masih tinggi



Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

harga pasaran& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.


GhazabSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakNilai output masih tinggi



Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu,GhazabPenukar kuasa grad pengasingan, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Konsultasi terakhirPermukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas,GhazabWhat are the power transformers, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Pengubah kuasa

GhazabOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

AlmeriaMaklumat produk lain
  • CalaisTruck boarding bridgeKaedah penentududukan

    CalaisTruck boarding bridgeKaedah penentududukan

  • LaytownJenis tetap hidraulik paksi yang diletakSokongan kos tinggi

    LaytownJenis tetap hidraulik paksi yang diletakSokongan kos tinggi

  • LaytownPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriPertumbuhan output industri

    LaytownPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriPertumbuhan output industri

  • LaytownPembuat lif kecil villa rumah tanggaPenguasaan pasaran

    LaytownPembuat lif kecil villa rumah tanggaPenguasaan pasaran

  • YaraParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanModel tadbir urus perdagangan baru

    YaraParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanModel tadbir urus perdagangan baru

  • MemphisPenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikBagaimana meningkatkan teknologi

    MemphisPenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikBagaimana meningkatkan teknologi

  • MemphisVehicle boarding bridgePenyelenggaraan

    MemphisVehicle boarding bridgePenyelenggaraan

  • Castellammare di StabiaMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenjimatan tenaga dalam rawatan

    Castellammare di StabiaMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenjimatan tenaga dalam rawatan

  • segera:Peringatan: Maklumat GhazabSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakNilai output masih tinggi memberi anda GhazabSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakNilai output masih tinggi oleh syarikat kami, perkhidmatan GhazabSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakNilai output masih tinggi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GhazabSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakNilai output masih tinggi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GhazabSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakNilai output masih tinggi. GhazabSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakNilai output masih tinggi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GhazabSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakNilai output masih tinggi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!