VanadzorPerkenalan ke pengubah jenis keringIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

  • masa pelepasan:2022-07-31 20:50:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:416
  • Penerangan pantas:

    Vanadzor,Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Garis kuasa input dan output tig

Kandungan artikel

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

VanadzorPembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Mod wayar pengubah jenis kering:

OberaSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Segel kebocoran minyak


VanadzorPerkenalan ke pengubah jenis keringIndustri ini menghadapi peluang pembangunan



Pembuat pengubah jenis kering

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Kerja kerjaPengubah kuasa

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.


VanadzorPerkenalan ke pengubah jenis keringIndustri ini menghadapi peluang pembangunan



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

pengurusan perantiKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

VanadzorPengubah terbenam minyak

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi,VanadzorPengubah langsung,VanadzorPengubah kuasa suai,VanadzorItem inspeksi pengubah jenis kering, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

AlmeriaMaklumat produk lain
  • PhiladelphiaHarga trak lift platform hidraulikIsu-isu yang harus diberi perhatian dalam penggunaan m

    PhiladelphiaHarga trak lift platform hidraulikIsu-isu yang harus diberi perhatian dalam penggunaan m

  • PhiladelphiaTekanan hidraulik paksi boarding tetapKerosakan yang sering dihadapi

    PhiladelphiaTekanan hidraulik paksi boarding tetapKerosakan yang sering dihadapi

  • BotouJembatan naik hidraulik bergerakCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan tenaga dan

    BotouJembatan naik hidraulik bergerakCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan tenaga dan

  • BotouPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaDi mana kelebihan utama

    BotouPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaDi mana kelebihan utama

  • BotouMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirPunca gelembung

    BotouMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirPunca gelembung

  • BreznoSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang harus diberi perhatian pa

    BreznoSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang harus diberi perhatian pa

  • AugsburgHydraulic guide rail lifting platformCara memilih peralatan

    AugsburgHydraulic guide rail lifting platformCara memilih peralatan

  • AugsburgTekanan hidraulik paksi naikPengetahuan asas mengenai kelajuan

    AugsburgTekanan hidraulik paksi naikPengetahuan asas mengenai kelajuan

  • segera:Peringatan: Maklumat VanadzorPerkenalan ke pengubah jenis keringIndustri ini menghadapi peluang pembangunan memberi anda VanadzorPerkenalan ke pengubah jenis keringIndustri ini menghadapi peluang pembangunan oleh syarikat kami, perkhidmatan VanadzorPerkenalan ke pengubah jenis keringIndustri ini menghadapi peluang pembangunan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VanadzorPerkenalan ke pengubah jenis keringIndustri ini menghadapi peluang pembangunan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VanadzorPerkenalan ke pengubah jenis keringIndustri ini menghadapi peluang pembangunan. VanadzorPerkenalan ke pengubah jenis keringIndustri ini menghadapi peluang pembangunan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VanadzorPerkenalan ke pengubah jenis keringIndustri ini menghadapi peluang pembangunan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!