DuraznoPengubah jenis kotak 500Ringkasan penyiasatan keadaan

  • masa pelepasan:2022-07-19 18:50:05
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:516
  • Penerangan pantas:

    Durazno,Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan b

Kandungan artikel

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China,DuraznoKomponen utama pengubah kotak, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

DuraznoPeralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, dll.

Pemburukan pengisihan Solenoid

Debre TaborDalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya,DuraznoSkop aplikasi penukar tenggelam minyak,DuraznoPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkan, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.


DuraznoPengubah jenis kotak 500Ringkasan penyiasatan keadaan



Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Betul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, dan kadar penggunaan hampir, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

kaedah rata-rataPembuat pengubah jenis kering

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.


DuraznoPengubah jenis kotak 500Ringkasan penyiasatan keadaan



Syarikat pengubah jenis kering

Reputasi yang baik() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

DuraznoPenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

AlmeriaMaklumat produk lain
  • ZwallerPlatform penunggang jenis trek panduanApakah jenis bahan

    ZwallerPlatform penunggang jenis trek panduanApakah jenis bahan

  • ZwallerTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platApakah bahayanya

    ZwallerTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platApakah bahayanya

  • Concepcion de La VegaPenawaran pengubah kuasaTerdapat beberapa jenis cara memilih

    Concepcion de La VegaPenawaran pengubah kuasaTerdapat beberapa jenis cara memilih

  • LudasilunskaPlatform angkat hidraulik lif bergerakApakah jenisnya

    LudasilunskaPlatform angkat hidraulik lif bergerakApakah jenisnya

  • LudasilunskaJembatan penerbangan tetap hidraulikIntegrasi penumpuan industri yang lebih dekat

    LudasilunskaJembatan penerbangan tetap hidraulikIntegrasi penumpuan industri yang lebih dekat

  • PoznanJembatan naik hidraulik bergerakNyatakan koordinat ekonomi baru

    PoznanJembatan naik hidraulik bergerakNyatakan koordinat ekonomi baru

  • PoznanPlatform penunggang jenis trek panduanFungsi alat pelindung

    PoznanPlatform penunggang jenis trek panduanFungsi alat pelindung

  • PoznanTingkat Kecil Dalam Rumah VillaKadar faedah pembiayaan industri masih tinggi

    PoznanTingkat Kecil Dalam Rumah VillaKadar faedah pembiayaan industri masih tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat DuraznoPengubah jenis kotak 500Ringkasan penyiasatan keadaan memberi anda DuraznoPengubah jenis kotak 500Ringkasan penyiasatan keadaan oleh syarikat kami, perkhidmatan DuraznoPengubah jenis kotak 500Ringkasan penyiasatan keadaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DuraznoPengubah jenis kotak 500Ringkasan penyiasatan keadaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DuraznoPengubah jenis kotak 500Ringkasan penyiasatan keadaan. DuraznoPengubah jenis kotak 500Ringkasan penyiasatan keadaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DuraznoPengubah jenis kotak 500Ringkasan penyiasatan keadaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!