LelydorpPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah

  • masa pelepasan:2022-07-18 19:32:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:154
  • Penerangan pantas:

    Lelydorp,LelydorpStruktur pengubah distribusi,Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada y

Kandungan artikel
LelydorpStruktur pengubah distribusi,

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

LelydorpIsolasi antara lembaran besi silikon rosak, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Hai DuongPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.


LelydorpPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah



Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Perkhidmatan pertamaKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar,LelydorpModel pengubah elektronik, frekuensi menutup ialah kali,LelydorpLaporan ujian pengubah kuasa, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.


LelydorpPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah



Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Pengurusan jujurPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

LelydorpSyarikat pengubah jenis kering

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

AlmeriaMaklumat produk lain
  • HoornJambatan naik TaibianKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat

    HoornJambatan naik TaibianKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat

  • HoornPlatform mengangkat legu aluminium tunggalCara meningkatkan inventori

    HoornPlatform mengangkat legu aluminium tunggalCara meningkatkan inventori

  • HoornLift untuk villa keluarga tiga lantaiUntuk memperbaiki acuan

    HoornLift untuk villa keluarga tiga lantaiUntuk memperbaiki acuan

  • ClevelandPlatform angkat hidraulikApakah syarat pemilihan roda panduan

    ClevelandPlatform angkat hidraulikApakah syarat pemilihan roda panduan

  • ClevelandJembatan pengangkutan gudangTerdapat beberapa jenis cara memilih

    ClevelandJembatan pengangkutan gudangTerdapat beberapa jenis cara memilih

  • VicenzaJambatan naik jenis jambatanBentuk selangit

    VicenzaJambatan naik jenis jambatanBentuk selangit

  • VicenzaPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriDi manakah perbezaan klasifikasi

    VicenzaPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriDi manakah perbezaan klasifikasi

  • VicenzaMemuatkan mesin tipping hidraulikPembalikan

    VicenzaMemuatkan mesin tipping hidraulikPembalikan

  • segera:Peringatan: Maklumat LelydorpPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah memberi anda LelydorpPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah oleh syarikat kami, perkhidmatan LelydorpPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LelydorpPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LelydorpPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah. LelydorpPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LelydorpPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!